dilluns, 30 de maig del 2011

We are the champions!

Avui he anat a la feina en lo meu polo del Barça, no és la samarreta que porten els jugadors, però també porta l’escut al pit i a simple vista es veia que el motiu era la victòria de dissabte a la Champions. He de reconéixer que esperava poder cridar l’atenció dels companys  i utilitzar-ho com a excusa per parlar del tema i conéixer més gent.  
Al meu departament sóc l’únic estranger, ningú utilitza l’Anglès o l’Alemany (a no ser que sigui en mi) i tothom parla Suís pel que tota oportunitat de poder entaular una conversa en ells s’ha d’aprofitar!
Pos no vos ho creureu però... No m’ha dit ningú res! I jo he pensat... igual és que són del Manchester?... o del Madrid?...  Pos no, mentres dinava en un grup d’intercanvi d’idiomes, un noi m’ha preguntat què volia dir l’escut que portava i quan els hi he explicat m’han dit que ni sabien que s’havia jugat la final de la Champions! Simplement resulta que aquí el futbol no té la repercusió social que té al nostre país i en el seu lloc l’esport de masses és el tenis o el hockey sobre gel . No vos podeu imaginar quina desil·lusió!
A Zürich hi ha una penya barcelonista que mos han dit que sempre s’omple els dies de partit, natros encara no hi hem anat perquè mirem els partits a casa, però crec que pot ser una bona opció si ens sentim molt incompresos  ;-) En fi, que menos mal que tenim TV per cable i podem seguir les transmissions de Catalunya Ràdio i RAC1 per Internet :-D
Visca el Barça!